måndag 31 juli 2017

Happee Birthdae

Inga konvent, inget sthlm pride, inget jobb. Inget speciella event jag ska på. Är bara ledig ledig ledig fram till 22 augusti.

Och det är lite tråkigt. Alltså, jättenice att leva tidlöst, men tråkigt att inte vara på event. Skulle helt klart gått på pride om det var lite närmare, till exempel. Och så skulle jag firat harry potters och jk rowling födelsedag tillsammans med uppsala slug club, för de verkar bra.

Istället är jag hemma och chillar och typ pysslar, spelar dator, pysslar, pysslar, städar och tänker på vad jag vill pyssla. Gjorde en liten kaka för att fira födelsedagsbarnen ändå. Harry fyller 37 år och Jo blir 52. Mina syskon är också potter-fans, så de tycker väl att det är kul att fira, men de är inte lika beroende av fandomen som jag...

Med körsbär, klarbär och vinbär. Tasty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar