tisdag 19 december 2017

Poesipepp w/ Ull

Min svensklärare är superbra, men jag är kanske lite mer intresserad av lyrik än vad hon är. Så hon frågade om jag ville hålla i en lyriklektion för hennes ettor, och det ville jag! Det är verkligen en ära att få leka lärare bara sådär.

"Poesipepp" hade jag döpt min powerpoint till. Klockan var tre på eftermiddagen, jag var allmänt osäker och bara måttligt förberedd, så det var lite svårt att prata. Men det gick ändå. Klassen verkade väldigt snäll och lyssnade bra. <3 Nu känns det jätteskönt jag har fått detta gjort och slipper vara nervös över det mer. Jag ska presentera samma grej för en annan klass i januari, och då kommer det gå bättre.


Ikväll ska jag bara levla min urhäst Silencio, äta choklad, rita och lägga mig innan klockan tolv. Imorgon är det genrep inför torsdagens julshow, men det är jag inte nervös över. Nu har vi basically koll på vad vi ska göra på scen och det funkar bra. Heja sa15b!

Mina kompisar som läser naturkunskap har prov imorgon... Uh. Är så glad för att jag själv bara kan chilla nu. Njuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar