fredag 12 maj 2017

Kommer du klara nationella i matte?

Nästa vecka är vecka 20. Värsta veckan.
  • Jag ska lämna in essä på svenskan och en rapport på samhällen. Har bara börjat på dem.
  • Egentligen borde jag skriva något mer till sista numret av skoltidningen. Men orkar jag?
  • Måste fixa råmaterialet till en film och ett radioprogram. Det är läxa i medieproduktion...
  • Värst av allt är nationella i matte. Just nu älskar jag alla memes och "kloka" citat om skolan. Speciellt en video med texten "Kommer du klara matte nationella?" och kungen säger sitt berömda "nä, jag tror faktiskt inte det". 
  • Sen när vecka 20 är över finns det ändå ingen tid för vila, för då ska vi skriva största och tråkigaste rapporten någonsin i geografi. :( Och min film och radio måste bli klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar