lördag 21 juli 2018

Vet ni vet ni vet ni vet ni

Hallå! Jag måste berätta några saker!!:

Ett: Jag ska på NärCon

Två: Jag ska på Sthlm Pride
...
HYPEEEEE


Jag hade typ bestämt mig för att inte gå på NärCon (Sveriges största konvent, i Linköping, fyi) men i förrgår ångrade jag mig och bara "yolo" och köpte en biljett. Och campingplats. Haha. Kände liksom att jag kommer ångra mig om jag inte går. Egentligen verkar NärCon lite för stort för mig, som är van vid mindre konvent, men det blir nog en häftig upplevelse.

Och sen pride, apparently. Också spontant, men det kommer bli skitkul. Vet att jag ska gå i paraden den fjärde augusti, och sen kanske Let's Party i Pride Park på kvällen. Annars får jag se vad jag hittar på. Mitt liv är ganska spontant just nu, väldigt #yolo. Ta igår kväll till exempel. Då cyklade jag ner till stan bara för att hänga med några vänner i knappt en halvtimme. Och det var helt värt, liksom. Fint.


(Och så ryktas det om att en kanin ska flytta hem till oss också, typ kanske nästa vecka. Oj)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar