måndag 11 juni 2018

Upp-och-ner-dag

Ner: Gick till skolsköterskan för att få ett sår på högra armen omlagt, men så stod det "åter tisdag 07.30" på dörren. Blev ledsen på riktigt. Var bara så trött.

Upp: Min mentor kunde plåstra om istället.

Upp: Vi hade Sista Fikat med the Media Bitches. <3 Vi elever gav vår lärare en tavla som vi gjort själva. Den var hundra procent skräddarsydd till just henne och hon blev till och med tårögd.

Upp: Jag fick en slags studentpresent. En bok med titeln My Beautiful Life - My autobiography in drawings. I den finns tomma sidor där en ska dokumentera sitt liv genom bilder. Den är silvrig och jättefin och jag ska definitivt börja rita i den, så fort min arm slutar vara svullen och göra ont. Titta vad fancy!!


Ner: Treorna hade vattenkrig, trots att det var kallt ute. Jag var inte med, men det är ju inte kul att se sina vänner frysa.

Upp: Jag cyklade hem till Hanna och åt nudlar.

Ner: Treorna spelade brännboll. Det regnade och var typ tolv grader kallt. Jag kunde inte vara med på det heller, så jag satt och frös istället. Cyklade hem innan det var slut.

Upp: Det är skönt att bara vara hemma!

Dagen var inte tråkig, men jag tycker helt klart att fest är roligare än tävlingar... Får se om jag kommer festa lite mer imorgon. Kanske! Nu ska jag sova. Ska bli nice att ha sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar