fredag 15 juni 2018

Fullt upp, fullt ööös

På måndagen mådde jag sådär, eftersom såren från cykelolyckan fortfarande gjorde fett ont, men för övrigt har studentveckan varit kul! Roligaste tävlingen var nog i onsdags, när det var en massa utmaningar att göra under en kort tidsperiod. En utmaning var "färga hela håret permanent grönt" så någon köpte semipermanent hårfärg och sen färgade vi mitt hår inne på en skoltoalett. Sjukt spontant, sjukt kul.

Festandet på kvällarna har också varit bra. Igår var vi hos två olika lärare. Skitmysigt. Och idag har det varit en massa jobb med flaket. Det var uttröttande, men det blev verkligen jättefint.


Imorgon är den stora dagen... Jag tror det kommer bli både askul och väldigt sorgligt. Vill serri inte att det ska vara över redan. Är också lite rädd för att jag ska börja böla över ingenting under dagen. Det händer ibland. Till exempel förut idag, när jag kom in i huset och såg att de höll på att göra en gigantisk tårta. En sån med tårtbotten och sylt, ni vet. Jag hatar sån tårta. Jag vill verkligen inte ha tårta på min student. Det spelar ju ingen roll egentligen, men ändå blir jag ledsen. Jag tror ni förstår vad jag menar.

Är taggad inför imorgon i alla fall! ♥ Det enda jag är nervös över är att lyckas gå upp i tid. Champagnefrukost klockan sju. Eh. De e tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar