fredag 22 juni 2018

Bara vara sjuk i lugn och ro

Att jobba 34 timmar den här veckan har gått bra, men när jag åkte hem igårkväll kom förkylningen ikapp. Jag gjorde en te-station bredvid sängen och satt vid datorn hela kvällen. Planerar att göra samma sak idag, för nu ska jag verkligen ta tid till att vara sjuk. Jag brukar alltid behöva göra läxor eller nåt sånt, men nu kan jag bara chilla hela helgen.

Idag är det förresten midsommar. Typ alla andra ska fira det, men i min familj brukar vi inte hitta på något särskilt. Det är rätt skönt. Jag firar lite på Star Stable Online istället, för de har midsommarevent just nu. Det är riktigt mysigt, faktiskt. Vid midsommar förra året var det ganska tråkiga uppdrag, men spelet har förbättrats grymt mycket bara det senaste året. Grafiken är bättre, manuset är roligaste och uppdragen är mer varierade. Jag har inte spelat SSO på aslänge, så det här känns lite som att landa i tillvaron och komma tillbaka till en slags vardag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar