söndag 1 april 2018

Hjälp

Det händer så mycket på en och samma gång just nu? Körkort, sommarjobb och ansökan till högskola... Min hjärna är typ mos. Men den här helgen har jag tagit tag i det och verkligen funderat och snackat med mig själv och andra. Och det verkar som om det löser sig.

1) Pappa sa att jag säkert får sommarjobba på hans jobb. Han har tydligen redan frågat om det!
2) Jag är faktiskt rätt säker på att jag vill söka till GDK i Norrköping. Skulle vilja bo där också, men om jag inte får nåt rum direkt så är det iaf enkelt och billigt att pendla dit.
3) Övningskörde idag, för första gången sen i höstas. Jag är inte bra på att köra än, men det går framåt (och bakåt) och imorgon ska jag köra igen. Ugh :')

Högskoleprovet närmar sig också, men det var ett dåligt beslut att anmäla sig till det. Det kostade svinmycket och egentligen behöver jag inte ens göra det, för mina betyg är bra. ... Undrar hur många fler dåliga beslut jag kommer göra i år. :(


och sen har vi ju gymnasiearbete poetry slam-final prov young writers lab läxor studentbal karneval studentdag lmao orkar inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar