måndag 9 april 2018

Rebell går på vårfest

Jag för en månad sen: "Kan inte gå på Hufflepuff-festen, för ska göra högskoleprov då. :("

Jag för tre dagar sen: "Äh fuck that, jag drar till festen istället!"

Så nu på fredag åker jag till Stökholm och träffar kompis. Och sen på lördag åker vi till harrypotter-vårfesten i Uppsala. Och sen åker jag hem på söndagkvällen. Och jag är såsåsåsåsåååååå glad och taggad! Inte för att vara snäll eller så, men kompisarna som jag ska träffa är fantastiska. ♥

Ser fram emot att se Uppsala i april-edition. Senaste gången jag var där var det höst. Då var det kallt, lerigt och jättefint. Plus kanin klockan sex på morgonen.


Hatten av till Flixbus. De har inte världens bästa kvalitet, men de är tillräckligt billiga för att en ska kunna spontanboka resor fem dagar innan. Coolt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar