torsdag 29 mars 2018

Är det påsklov nu?

Svar: Ja.

Och jag måste plugga tyska. 

Jag skulle ha gjort ett prov i grammatik igår, men jag kunde helt enkelt ingenting. Det är jävligt respektlöst mot läraren, egentligen. Men hon var jätteschysst och sa att jag kan göra provet efter lovet istället.

Anledningen till att jag inte kunde någonting: Hade knappt pluggat. Anledningarna till att jag inte hade pluggat: 1) Levde livet i Bosnien 2) Var trött och förkyld och behövde bli frisk till helgen 3) För då hängde jag med vän och sen 4) Mensvärk från Mordor. 

Men nu börjar det bli ljusare! Jag är fortfarande depp för att jag saknar vissa vänner väldigt mycket, men solen skiner, förkylningen är borta och jag har mat i frysen. Jag har till och med en brödrost och kan äta veganska rostmackor till frukost, lunch och kvällsmat. Och vad mer behövs när en är nitton?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar