söndag 4 mars 2018

Fredag, lördag, läxdag

I fredags hade jag världens sämsta förmiddag, men kvällen var bra. Vi firade 100 dagar till studenten med pyjamasparty och de första timmarna – då bara vi i klassen hängde tillsammans – var grymt kul. Finns så många fina människor i min klass. Tack till dom. Heh. <3

Till höger ser ni min... öh... väldigt snygga outfit-bild. Min pyjamas bestod av bikerjoggers, svart unicorn-tisha, en rosa strumpa, en blå strumpa och en väldigt oversize skjorta. Och sneakers.

I lördags??? Idk. Städade mitt rum och sköt upp alla läxor.

Idag är det söndag. Har så mycket att göra. Tusen grammatikuppgifter i tyskan, skrivuppgift till Young Writers Lab, påskpyssel till skoltidningen och gymnasiearbetet (som egentligen ska vara klart nu). Tror jag börjar med skrivuppgiften, fastän den egentligen är frivillig. Prioriteringar alltså. ^_^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar