söndag 25 mars 2018

All Was Well hemma hos mig

Normala helger: Slösurf, skjuta upp läxor, godis, läxor, snapchatande, musiklyssnande, trötthet, spontanpyssel, stök, multitasking 24/7

Den här helgen: Hängt med söt kompis utropstecken utropstecken utropsteckeeeen v tre

Men sen när hon åkte hem insåg jag att det alltid brukar vara jag som åker bort från folk. Bort från konvent, bort från partyn, bort från kompisars hus. Och oavsett hur ledsen jag är över att lämna personerna, så är det lite skönt att komma hem. Men den här gången har jag ju varit hemma hela tiden. O.o Så nu blev det bara ensamt istället.

Sure att jag trivs med att vara ensam hemma och ba chilla, men vänner är ju det bästa som finns. Vänhäng är så mycket roligare än ensamhäng.

Leran och livet och solen

<3 mvh Farre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar