lördag 25 november 2017

Helg

En stor del av klassen är säkert bakis idag, för igår vad den första studentfesten. Jag skippade själva festen, men var på förfest tillsammans med klassen. Det var verkligen nice. Jag är fortfarande inte särskilt social och min klass har inte jättebra gemenskap, men det blir bättre och bättre för varje gång vi träffas. Och klassen består av många fina människor, så jag blev glad och sov gott på natten. Drömde om hästar.

Jag är inte bakis idag, men pluggmotiverad. Typ. Nu när jag har skrivit två sidor om moralfilosofi så tycker jag att det borde räcka med filosofi, men tydligen har vi prov i logik & argumentation på fredag. På måndag är det retorikanalys på svenskan och på tisdag ska vi göra fallanalyser i psykologin. Och sen har vi som vanligt gymnasiearbetet och skoltidningen.

Det finns fortfarande litelite motivation kvar, men helst skulle jag vilja trolla bort filosofiprovet på något sätt. Går det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar