onsdag 15 november 2017

Andningspaus mellan inskickad religion och ej påbörjad psykologi


Tb till i våras, när sista geografiuppgiften var att skriva en fet rapport. Jag var otroligt skoltrött, hade många andra läxor och var besviken på läraren bc respektlöshet. Så jag började skriva rapporten tre dagar innan den skulle skickas in och in my tired opinion blev den jätterörig. Men sen kom läraren och bara "Jag brukar läsa arbeten flera gånger, men din rapport läste jag igen enbart för nöjes skull!!! Så bra är den!!!"

Men alltså, även om jag har mycket plugg nu i trean också, så är det mycket mer chill än förra året. Jag har till och med sovmorgon! Och jag är jättenöjd över att ha hoppat av engelska 7. Och snart är det jul.

"Gött mos", som min medialärare brukar säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar