måndag 17 april 2017

Serier och Boda Borg

Lovet är redan slut. Jag sörjer, men jag har i alla fall hunnit göra en del grejer under de här tio dagarna.

- Två vänner tog med mig på en rolig födelsedagsresa till en okänd destination. Platsen visade sig vara Boda Borg, där jag inte hade varit innan. Jag har fortfarande blåmärken på knäna.

Vi var riktiga mästare bland annat på att råna banken.
- Jag har skaffat Netflix och skrattat till Syskonen Baudelaires olycksaliga liv, blivit rädd av Stranger Things och fått en crush på Tony i 13 Reasons Why.

Clay och Tony. 13 Reasons Why tog över mitt liv i några dagar och jag är fortfarande inte helt återställd.
- Jag har gjort läxor, som en duktig människa. Och spelat StarStable, ätit godis, läst några böcker och dammsugit mitt rum. Skolveckan som kommer nu är ganska chill, men jag ser fram emot att ta helg igen om fyra dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar