tisdag 22 augusti 2017

Händelserik första skoldag (inte)


Dagens dag:
Jag lyckades vakna och cykla i god tid (hurrahurrahurra).
Klockan åtta gick vi till aulan, där rektorn sa hej och välkomna
Sen gick vi till klassrummet, där mentorerna sa hejhopp och välkomna.
Vi kollade schemat och pratade lite om gymnasiearbetet.

Sen fick vi gå hem.
Klockan var nio.

=))))

Vissa blev besvikna, men jag var mest glad över att slippa de vanliga lekarna. Roligare att hänga med folk man är bekväm med och leka det man själv vill! 
Ellen och jag åkte hem till Hanna och jag dog i super mario hundra tusen miljarder gånger (hihi :c)
Sen var jag på möte på stadsbibblan eftersom jag har lite ansvar för en eventuell framtida bokcirkel. 
Sen liftade jag hem till mig.
Klockan var halv fem.

Nu är jag jättetrött pga stor omställning i dygnsrytmen.

Tror det blir kul att ha lektioner i morgon. Är pepp iaf :D

(Bilden är från igår, men den är fortfarande relevant, för den föreställer sjön nära Hannas hus. Och ljuset på vattnet kommer från samma sol som sken idag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar