söndag 27 augusti 2017

Ett till inlägg om skolan, eftersom det är jätteintressant

Onsdag och torsdag och fredag var typ sämst. Simpla skoldagar, men jag blev ändå så  T R Ö T T  i huvudet. Maten i matsalen är verkligen "mindre god". 50-poängskurserna verkar bli rätt intensiva. Det är folk överallt hela tiden och engelskan verkar väldigt torrtråkigsvår (fast det är spännande att vara ihop med esteterna).

Insåg att jag inte alls är sugen på läxor och plugg och sånt... Blir inte bättre av att några i klassen är ännu mer superdupertrötta på skolan och visar det väldigt tydligt. =) De typ smäller i dörrar och suckar högt. =) Förstår inte hur jag orkade läsa kurser för 1233 poäng förra läsåret. (Bara 933 i år.) Fick frågan om jag vill vara med på Scenisk gestaltning 2 och svarade jagvetinte men sen bara NEJ, pallar inte.

Helgen har varit bra i alla fall! Städade lådor i mitt rum (heldagsprojekt) och hittade äntligen mitt presentkort på Akademibokhandeln. :O 401 spänn som måste användas senast oktober. :O Har också kollat på ridsport-EM på TV i ungefär fem minuter. Och beställt en förlängningskabel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar