tisdag 6 juni 2017

Litet lov

Helg + klämdag + nationaldag.
Det är som en uppvärmning inför sommarlovet, för jag kommer ha fullt upp då också.

Fredag: Skrev geografirapport. Blev klar framåt midnatt. Rekommenderar inte att börja skriva en rapport tre dagar innan den ska skickas in....

Lördag: Mormors kalas i Örebro. Hela dagen gick åt för det.

Söndag: Rensade ogräs i fem timmar. Det är jobbigare än vad det låter. Sen började jag redigera ihop en film, som är läxa i medieproduktionen. 

Måndag: Grov träningsvärk och ont i halsen från dagen innan. (Otränad? Jag? Nej. Kanske.) Städade och filmade resten av klippen som behövdes till filmen. Till exempel tog jag med småttisarna till en lekplats. Vädret var jättefint, så det var härligt. 

Tisdag: Rensade ogräs i ytterligare några timmar och redigerade färdigt filmen. Rekommenderar inte att börja göra en film drygt en vecka innan den ska in. Speciellt inte om du är lika mycket amatör som jag. 

Det ska bli kul med skola imorgon, för alla lektioner kommer vara chill. Och så är det sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar