lördag 29 oktober 2016

Skolan är tjuvar

Skolan stjäl all min energi och tiden springer lika snabbt som Usain Bolt. Sedan senaste bokinlägget har jag läst fem böcker. Har inte ens skrivit upp dem i min fina läsdagbok. Så miserable.

Igår läste jag lite för första gången på många dagar (två veckor?). Boken heter Om jag var din tjej och är skriven av Meredith Russo. Hittils har jag läst en femtedel och jag känner att den inte är en ny favorit. Det förvånar mig inte att boken är Russos debut, men trots bristerna har jag fastnat innanför pärmen. Bara att luta sig mot kuddarna och stirra på ord efter ord från vänster till höger minut efter minut är förstklassig underhållning. Det påminns jag om efter varenda liten läspaus jag har. Så fkn coolt. Älskar att läsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar