måndag 1 januari 2018

Tvåtusenarton och livet

Nytt år. Som vanligt inga löften, inga drastiska förändringar i själen, inte ens en ny frisyr. Men några planer finns såklart.

Jag ska:
     - Gå på harrypotter-julbal i Göteborg om eLVA DAGAR AAAAH PEPP.
     - Läsa något på SmåLit i Jkpg.
     - Vara med i en deltävling till SM i Poetry Slam.
     - Göra klart mitt gymnasiearbete.
     - Åka på studieresa till Sarajevo (Bosnien).

     - Ta körkort. Jag vet inte när och jag är fortfarande nybörjare. Men det SKA ske.

     - Fylla 19 år och fira det. Eftersom jag inte har firat födelsedagen på flera år, inte ens när jag fyllde 18.
     - Antagligen vara funkis på PotterCon i Växjö.
     - Ha kul på studentbalen.
     - Ha kul på studentveckan och studenten.
     - Sommarjobba. Vet inte var, men någonstans måste det bli.
     - Antagligen gå på NärCon sommar!
     - Vill kanske läsa "Grafisk design och kommunikation" på LiU i höst och mina betyg kanske räcker till, så jag kanske flyttar till Norrköping.
     - Snackade med ML om att hälsa på i Wales någon gång, men det är tveksamt om jag vågar.



... Så här många saker brukar jag inte kunna skriva upp. Är det här mitt liv? Holy shit.

caption: inte ens hyacinten är straight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar