söndag 28 januari 2018

Åh

Helgens bästa: Jag flyttade mina högtalare från skrivbordet till fönstret. Jag kan fortfarande koppla dem till datorn, men kan också nå dem utan att gå upp från sängen. :O (Note till mig själv: Köp trådlösa nästa gång.)

Helgens sämsta: Har många läxgrejer just nu och halva helgen gick åt till att stirra på min att-göra-lista.
 [] Psykologi skriv manus [] Svenska läs två texter [] Tyska gör klart häftet 
 [] Kliché skicka mejl [] SmåLit skriv dikt [] GymArb spela in

Helgens näst bästa: Jag gjorde faktiskt allt på listan till slut! Lite halvt i alla fall. Har gjort research till manuset, kommit på diktens plot och bestämt möte till Kliché-grejen, till exempel. I förmiddags hade jag massor av söndagdeppighet, men nu känns livet hanterbart igen.

Och tack till värmen. Jag sitter vid datorn utan filt, men fryser ändå inte ihjäl. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar